آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ياسر 

سلام شما چي فكر مي كني ؟؟؟

اعدام بزرگترين و خطرناکترين شرور شرق کشور در حالي انجام شد که انتظارات زيادي در افکار عمومي براي انتشار جزييات بيشتري از اعترافات وي مي رفت.

در حاليکه هنوز 4 ماه از دستگيري ريگي نمي گذرد جاي بسي تعجب است که چطور اعدام وي اينگونه با عجله و بصورت شتاب زده انجام شد. بر اساس ملاحظات امنيتي و اطلاعاتي کساني که داراي اطلاعات اساسي و حساس مرتبط با امنيت داخلي و خارجي کشورها مي باشند مي بايست، پس از تخليه اطلاعاتي کامل و استفاده از اعترافات مجرم به دستگاه قضايي تحويل داده شوند و مجازات گردند.

در واقع اقدامات قضايي در برابر اقدامات اطلاعاتي و امنيتي داراي اولويت و اهميت کمتري مي باشد. شيوه ي معمول سرويس هاي اطلاعاتي در جهان در زمينه دستگيري مجرمين خطرناک غالبا اينگونه است که پس از نگهداري مجرم طي چند سال و تخليه کامل اطلاعاتي وي او را براي اجراي مجازات هاي قانوني به دستگاههاي قضايي مي سپارند تا مکافات جرايم مرتکب شده را متحمل گردند. نگهداري مجرم براي چند سال از اين جهت اهميت دارد که اگر اطلاعات نا گفته ي ديگري نيز باقي مانده باشد با گذشت سالها از دستگيري مجرم سوخته و بلا فايده تلقي گردد.

در اين ميان که عبدالمالک ريگي با تلاش زياد سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از چندين سال ايجاد نا امني در سيستان دستگير گرديد و شوق زيادي براي شنيدن حرف هاي نا گفته ي وي وجود داشت اعدام زود هنگام وي همگان را در بهت و حيرت فرو برد.

هرچند که هنوز تصويري قطعي و دقيق از اعدام ريگي در رسانه ها منتشر نشده اما با فرض اعدام وي اين سئوال پيش مي آيد که شتاب در اعدام وي چه دلايلي ديگر مي تواند داشته باشد و پشت پرده ي اعدام وي چه اسرار ي نهفته است؟ اسراري که در عالم سياست و امنيت هيچگاه رسوا نمي شود...

پاسخ

سلام عليکم . حتما ديگر نيازي به اطلاعات و اعترافات اين موجود ملعون نداشتند. بهتر که اعدام شد.