گزیده ای از بیانات گهربار امام خامنه ای - گروهان یکم / حوزه مقاومت حضرت معصومه (س)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Ir Upload
اگر در کسى خصلتى شگفت دیدید ، همانند آن را انتظار برید چه طبیعت او وى را بر انگیزاند دیگر بار ، بر کردن چنان کار . [نهج البلاغه]
گروهان یکم / حوزه مقاومت حضرت معصومه (س)
Ir Upload
»» گزیده ای از بیانات گهربار امام خامنه ای

روح منی خمینی

وفاداری به امام
اگر ما امام را دوست داریم - که واقعاً همین‏گونه است و هیچ‏کس نمى‏تواند تردید کند که ملت ایران در عشق و محبت به امام صادق نیست - باید راه و درس او را زنده نگهداریم و هدفهایش را، هدفهاى حقیقى و اصلى انقلاب به حساب آوریم و به سمت آنها حرکت کنیم و هدف دیگرى از خودمان درست نکنیم. هدفهاى امام(ره) مشخص و روشن است و احتیاج به کار زیاد ندارد.
حال که خداى متعال این‏طور مقدر کرد که بنده‏ى صالحش در نیمه‏ى این راه بار را به دیگران بسپارد و به ملکوت اعلى‏ بپیوندد و در جوار او آرام بگیرد، ما نخواهیم گذاشت این بار روى زمین بماند. باید همه‏ى آحاد ملت - کوچک و بزرگ - مسؤولان در سطوح مختلف و هرکس که کارى در دستش است، این نکته را حدیث نفس خود کند و پیمان ببندد که راه امام را ادامه دهد و به سمت هدفهاى او حرکت کند. در این صورت، عشق و محبت و ارادت و شاگردى ما نسبت به او صادق خواهد بود؛ والّا اگر در فراق او گریه کنیم و بر سر و سینه‏ى خود بزنیم، ولى راه او را از سمت دیگر ادامه دهیم، محبت و احترام و وفادارى ما صادقانه نخواهد بود. وفادارى این است که عیناً در همان خط و هدف او حرکت کنیم و به بیراهه نرویم.



  • کلمات کلیدی :

  • لبیک یا خامنه ای()
    دل نوشته های: » بسیجی ( شنبه 89/3/15 :: ساعت 12:43 عصر )


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن