گزیده ای از بیانات گهربار امام خامنه ای - گروهان یکم / حوزه مقاومت حضرت معصومه (س)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Ir Upload
این دلها همچون تن‏ها به ستوه آید ، پس براى آسایش آن سخنان گزیده حکمت را بجوئید از هر جا که باید [نهج البلاغه]
گروهان یکم / حوزه مقاومت حضرت معصومه (س)
Ir Upload
»» گزیده ای از بیانات گهربار امام خامنه ای

در خجسته سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، امام خامنه ای ، شخصیت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام را یک شخصیت استثنایی و قله عظمت علمی، معنوی، اخلاقی، انسانی و الهی خواندند و تأکید کردند: مهمترین درس از زندگی آن شخصیت بی نظیرِ تاریخ بشر، برای امروز دنیای اسلام و جامعه، بصیرت بخشی، روشن کردن فضا، و عمق دادن به ایمان و اندیشه کسانی است که نیازمند بصیرت هستند.
ایشان برترین خصلت حضرت علی علیه السلام را بصیرت بخشی به افراد نیازمند بصیرت دانستند و تأکید کردند: روشن کردن افکار عمومی و آگاهی بخشی، امروز یکی از نیازهای اصلی دنیای اسلام و جامعه است زیرا دشمنان برای مقابله با اسلام، با ابزارهای دین و اخلاق وارد شده اند که باید کاملاً هوشیار بود.
ایشان با اشاره به غبار آلودگی فضا در دوران فتنه تأکید کردند: این شرایط غبار آلود، گاهی بگونه ای است که برخی نخبگان نیز دچار خطا و اشتباه می شوند، بنابراین در دوران فتنه، شاخص لازم است و شاخص هم همان حق و بینه ای است که حضرت علی (ع)، مردم را به آن ارجاع می دادند و ما نیز امروز نیازمند آن هستیم.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند:
شاخص و راه روشنی که امیرالمومنین علیه السلام، معرفی می کنند، اداره جامعه اسلامی با دستورات اسلام، برخورد قاطعانه با دشمنان متعرض، مرزبندی شفاف و روشن با دشمنان، و هوشیاری در مقابل فریب دشمنان است.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: آن روزگاری که قدرتهای استعماری، آزادانه ملتها را تهدید و تحقیر می کردند، سپری شده است و اکنون ملت ایران در دنیا به عنوان ملتی مقتدر شناخته شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به رسوایی روزافزون قدرتهای استکباری و در رأس آنها آمریکا و آشکار شدن نتیجه ایستادگی ملتها و ظهور قدرتهای ملی افزودند: اقتدار واقعی، حق ملت ایران است و هیچ قدرتی هم نمی تواند این ملت را از راهی که در پیش گرفته است، منصرف کند.



  • کلمات کلیدی :

  • لبیک یا خامنه ای()
    دل نوشته های: » بسیجی ( یکشنبه 89/4/6 :: ساعت 3:22 عصر )


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن