بهار 89 - گروهان یکم / حوزه مقاومت حضرت معصومه (س)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Ir Upload
فروتنی، زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
گروهان یکم / حوزه مقاومت حضرت معصومه (س)
Ir Upload
»» نعمت انقلاب

...در دوران سلطنت محمد رضا شاه پهلوی هم در داروخانه ها تریاک دولتی توزیع می شد و به معتادان، دفترچه ی سهمیه ی تریاک داده بودند و رئیس شهربانی هم اعلامیه ی رسمی داده بود که هیچ احدی حق سؤال و جواب از زنان و مردانی که به اتفاق در حاشیه ی خیابان ها و داخل اتومبیل ها به اعمال خلاف مشغول هستند را ندارد!
در حکومت محمد رضا شاه، یک جوان دانشجو را به خاطر خرید و مطالعه ی یک جلد کتاب رمان پیش پا افتاده (خرمگس، نوشته ی ویلیام لیلیچ) دستگیر و بعد از کتک و شکنجه، سه چهار سال زندانی می کردند.
یا مثلا سعید سلطان پور را به خاطر نوشتن یک مطلب مختصر در انتقاد از جشن هنر شیراز، تحت تعقیب ساواک و دستگیری و شکنجه قرار می دادند، اما آدم ربایان، واسطه های جنسی(قوادها) قاچاقچیان انسان، دایر کنندگان خانه های فساد، قاچاقچیان مواد مخدر کاملا آزاد و مصون از هر گونه تعقیب و مجازات قضایی بودند و هر کاری می خواستند با نوامیس مردم می کردند.

(فساد ، ارمغان سرمایه داری غرب - احمد پیرانی )
منبع



  • کلمات کلیدی :

  • لبیک یا خامنه ای()
    دل نوشته های: » بسیجی ( یکشنبه 89/3/2 :: ساعت 11:52 عصر )
    Ir Upload
    »» حضور زن ، باعث حضور کل خانواده در مبارزه


    گزیده ای از بیانات گهربار حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای :
    نقش اجتماعات زن در به ثمر رسیدن انقلاب به احتمال زیاد از اجتماعات مخصوص مردان بیشتر بود. وقتی زن خانه خود را در مبارزه سهیم می دانست و وارد میدان می شد ، در واقع خانه را می آورد در میدان مبارزه حاضر می کرد. در جنگ هم اگر مادران و همسران شهدا این صبر را نمی کردند ، جنگ دچار مشکلات بسیار سنگینی می شد . نقش زنان در جامعه ، زنان ما را از یک آگاهی و رشد سیاسی برخوردار کرد . زن وقتی از سواد و آگاهی سیاسی برخوردار باشد ، کسی نمی تواند به او زور بگوید.



  • کلمات کلیدی :

  • لبیک یا خامنه ای()
    دل نوشته های: » بسیجی ( چهارشنبه 89/2/29 :: ساعت 4:1 عصر )


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن